کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9318 | مشاهده و دانلود: 749233856 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/01 | اعضاء: 317834 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

اپل از دادخواست دو ساله خود علیه آمازون انصراف داد

اپل-امازون

اپل از دادخواست دوساله خود علیه آمازون انصراف داد. اپل این دادخواست را دو سال پیش بر سر یکی از سرویس‌ های شرکت آمازون موسوم به Appstore for Android اقامه کرد.

به گزارش سافت‌گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، ماجرا این بود که آمازون سرویس Appstore خود را در سال ۲۰۱۱ راه‌اندازی کرد تا نرم‌افزارهای گوناگون، محتوای سرگرم‌کننده، بازی‌های آندرویدی و… را از این طریق به‌فروش برساند.

اما چون اپل پیش از آمازون فروشگاه آنلاین Apple’s App Store را راه‌اندازی کرده‌بود تا محتوای دییجتال را از به‌این وسیله به کاربران خود بفروشد به تشابه نام انتخابی آمازون با نام سرویس خود اعتراض کرد.

آمازون در مقام دفاع از خود اظهار داشت، هم کلمه app و هم کلمه store واژه‌هایی عمومی هستند و نمی‌توان آن‌ها را به‌عنوان واژه‌های تجاری ثبت کرد. اپل سرانجام پس از دو سال کشمکش و عدم کسب نتیجه رضایت‌ بخش از دادخواهی خود علیه آمازون، پیش از به‌سرانجام رسیدن دادرسی و بدون اینکه با این شرکت مذاکره و توافقی داشته‌باشد انصراف داد.

اپل می‌بایست به آمازون تعهد می‌دادکه دیگر در این‌باره اقامه دعوی نخواهد کرد و در غیر این‌ صورت آمازون می‌توانست این پرونده را تا رسیدن به سرانجام و محکوم کردن اپل باز نگاه دارد و دنبال کند.

مارتین گلیک از وکلای آمازون در گفتگو با رویترز گفت، اپل شخصاً تصمیم گرفت تا این دادخواست را ملغی کند و اجازه دهد تا آمازون عبارت appstore را به‌کار ببرد. کریستین هاگوئت، سخنگوی اپل نیز اظهار داشت، این شرکت دیگر نیازی نمی‌بیند دادخواست مذکور را پیگیری کند.

او افزود: با بیش از ۹۰۰ هزار برنامه و ۵۰ میلیارد آمار دانلود، مشتریان می‌دانند که برنامه‌های دلخواه خود را از کجا می‌توانند خریداری کنند.

گفتنی است قاضی این دادگاه، خانم فیلیث همیلتون، در جلسه ماه ژانویه امسال ادعاهای تبلیغاتی اپل در این‌باره را رد کرده و در یکی از جلسات استماع دادخواهی اپل در سال گذشته نیز ادعای این شرکت مبنی بر احتمال اشتباه کاربران در مواجهه با نام Apple’s App Store وAppstore for Android را زیرسوال برده‌بود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 15766 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1392/04/20 تعداد مشاهده: 2297
سافت گذر
نظرات بینندگان

علی جوادی 1392/04/24 22:33
پس فردا اپل میاد و از دست تموم میوه فروشها هم شکایت میکنه که چرا سیب میفروشن....خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مسخره ترین شرکت در عرصه ی فن آوری اپله و بس

خواهشا ثبت بشه سافی جونlay:none">pantoprazol 1a pharma pantoprazol kur pantoprazol boluslay:none">prednisolon blodsocker ogvitaminerfor.site prednisolon graviditet